Turlar

2 Gün Bursa Turu

« Geri

1. GÜN BURSA TURU

Bursaya varış. Osmanlıların beylikten imparatorluğa taşındığı süreçte Osmanlı Devletine başkentlik yapan bu tarihi şehirde ilk durağımız Tophane olarak bilinen ve Bursa ın en güzel seyir noktalarından birisi olan bu yerde Osmanlı İmparatorluğunun kurucusu Osman Gazi ve Oğlu Orhan Gazi türbeleri ile saat kulesi, saray ve kale de görülerek rivayete göre yapımında Karagöz ile Hacıvatın da çalıştığı ünlü Bursa Ulucamiyi ve hemen yanıbaşındaki ipekçileri ile ünlü Kozahanı ziyaret ediyoruz. Ulucami ziyaretimiz sonrası Bursa ın çağlar boyu yaşadığı değişimin izlerini sürebileceğimiz eğlenceli bir ziyaret için Bursa Kent Müzesi e geçiyoruz. Kent müzesi ziyaretimiz sonrası Bursa ın en güzel tarihi yapılarından muhteşem yeşil çinilerle süslü Yeşil Türbe ve Yeşil Camide görüldükten sonra günün yorgunluğunu atmak üzere Hacıvat ve Karagöz evi ile anıtının da bulunduğu Çekirge semtinden geçerek 600 yaşında devasa bir çınar ağacını görmek üzere tarihi İnkaya Köyüne geçiyoruz. Burada vereceğimiz mola sonrası geldiğimiz güzergahı takiben Bursa gezimizi tamamlıyoruz.

2. GÜN BURSA TURU

Teleferik ile Uludağ a çıkıyoruz ve Uludağ ın eşiz manzara ve güzelliğini sizinle buluşturuyoruz.